خاطرات یک کانتر

فروش آنلاین بلیط هواپیما

خاطرات یک کانتر

فروش آنلاین بلیط هواپیما

خاطرات یک کانتر

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلات همیشگی برای من و شمایی که اهل سفریم فکر کردن به مقدمات سفر است. چیزهایی مثل چمدان بستن، برنامه‌ریزی، فکر کردن به کارهایی که قرار است در طول سفر بکنیم و چیزهایی مثل رزرو یا بلیط خارجی ارزان قیمت ، بلیط خارجی . دوست داریم از همان‌جایی که نشسته‌ایم و با چند کلیک ناقابل همه اینها را در کسری از ثانیه انجام دهیم بدون اینکه مجبور باشیم متحمل زحمت زیادی شویم یا مجبور باشیم از این سر شهر به آن سر شهر برویم.  دوره دوره آسان شدن کارهاست و ما هم آدم هایی هستیم که وقت سرخاراندن نداریم. 

خرید بلیط هواپیما اینترنتی از تیک بان  تا همین چند وقت پیش با  بلیط هواپیما ارزان ، میشد تنها رزرو آنلاین هتل و یا بلیط ارزان استانبول در ایران را انجام داد. اما از آنجایی که یکی از هدف‌های  بلیط استانبول این است که همه چیز سفر را به صورت آنلاین و به عبارتی را پوشش دهد و کاری کند بلیط رفت و برگشت استانبول چارتر و سفر رفتن کاری آسان شود در این دو سال گسترده‌تر شده و  خدمات دیگری را هم به خدمات پیشین اضافه کرده، مثل خرید بلیط قطار و یا بلیط قطار ، بلیط اتوبوس ، رزرو هتل در سایر نقاط دنیا و خرید بلیط هواپیما که مثل فرزندی نورسیده تازه به خانواده اسنپ تریپ اضافه شده.

شرکت به خوبی می‌داند که با وجود ده‌ها شرکت هواپیمایی آنلاین و غیرآنلاین رقیبانش در این عرصه کم نیستند اما با تضمین ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته سعی دارد از این عرصه نیز سربلند بیرون بیاید.

در بخش پرواز قیمت بلیط هواپیما که در حال حاضر تنها شامل پروازهای داخلی‌ست، ما با ۱۴ شرکت هواپیمایی همکاری می‌کنیم و به مقصد همه شهرهایی که دارای فرودگاه هستند پرواز داریم. قیمت‌ها و قوانین ما مثل سایر شرکت‌هاست، اما یکی از مزیت‌هایمان دانلود خرید بلیط هواپیما خارجی موقع خرید است. چند کلیک می‌کنید و بلیط در دستتان است. دیگر نه نیاز به مراجعه به ایمیل دارید و نه لازم است اس‌ام‌اس‌تان را چک کنید، همه چیز در دستان شماست.

اما کار ما در بلاگ چیست و چه کاری می‌خواهیم در زمینه پرواز انجام دهیم؟

می‌خواهیم درباره هرچیزی که مربوط به پرواز و خرید بلیط هواپیما است به شما بگوییم. از رمز و رازهای پرواز با هواپیما و خرید بلیط ارزان و جاهایی که می‌توانید با هواپیما به آنها سفر کنید، حرف بزنیم. ما با شما سوار هواپیما می‌شویم، کنارتان می‌نشینیم و از پنجره هواپیما همراه با شما ابرها را تماشا می‌کنیم و از کوچکتر شدن آدم‌ها و خیابان‌ها و ماشین‌ها از این بالا و اوج گرفتن ذوق می‌کنیم.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی