خاطرات یک کانتر

فروش آنلاین بلیط هواپیما

خاطرات یک کانتر

فروش آنلاین بلیط هواپیما

خاطرات یک کانتر

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خرید مطمئن بلیط هواپیما از سایت رسمی و دارای مجوز تیک بان

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما برای کسانی که همیشه چمدان هایشان برای سفر بسته است، چند ساعت قبل از پرواز در مقصد مورد نظر است. چون در این چند ساعت، ایرلاین ها و شرکت های فروشنده بلیط خارجی ارزان قیمت ، تا جایی که توانسته اند، با قیمتهای پیشنهادی خود، بلیط هایشان را کم و بیش به فروش رسانده اند و تا حدی از این بلیط ها، به فروش نرسیده است که باید تا قبل از فرا رسیدن زمان حرکت هواپیما، به هر روش و ترفندی که شده، این ظرفیت تکمیل شود.

هرساله خرید بلیط هواپیما آنلاین  بروز رسانی امکانات و خدمات قابل ارائه به مشتریان عزیزمان هستیم. روزانه، لیستی از بهترین آفرهای قیمتی پروازها،از بلیط هواپیما ارزان هتل ها و تورها را جمع آوری و در سایت تیک بان  قرار می دهیم. و بصورت هفتگی، در حال آنالیز لیست های پروازی، هتل ها و تورهایمان، بر اساس محبوبیت و میزان فروش هستیم تا بتوانیم بهترین ها را به مشتریانمان عرضه کنیم.

تیک بان هرساله و بر اساس میزان فروش خود در مناسبت های مختلف و لیست پرفروش ها، اقدام به ایجاد آفرهای مناسب و بصرفه به جهت رفاه حال مشتریانش می کند به طور مثال برای بلیط هواپیما کیش و همیشه سعی ما بر این بوده که بهترین ها را ارائه نماییم. قصد داریم در این مقاله و مقالات دیگر، از این سوال مهم، بحث به میان آوریم که بهترین زمان سفر به مناطق مختلف به طور مثال استانبول و تهیه خرید بلیط هواپیما ماهان و نیز بهترین مکان ها در فصول مختلف سال کجاست و اینکه کی می توان بلیت های با قیمت های مناسب تهیه کرد؟

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول ، برای کسانی که همیشه چمدان هایشان برای سفر بسته است، چند ساعت قبل از پرواز در مقصد مورد نظر است. در این زمان می توان انتظار داشت که بهترین شرایط خرید برای مسافران فراهم گردد این به این خاطر است که لحظاتی ایجاد می شود که می توان سریعترین زمان برای خرید را انجام داد این موضوع می تواند برای بلیط قطار نیز اتفاق بیفتد.

در این مقاله، قصد داریم با 5 توصیه و پیشنهاد، به شما کمک کنیم تا بتوانید ازین موقعیت ها، نهایت استفاده را ببرید.

1.        زمانی که اقدام به خرید بلیط هواپیما ارزان می کنید؛ اهمیت فراوان دارد.

می توانید با مراجعه به برخی از سایت های فارسی و انگلیسی که رزرو هتل هم دارند، که جداول و نمودارهای روند افزایش یا کاهش قیمت ها را اواخر هر هفته یا هر 14روز یکبار نشان می دهند؛ از این روند و اینکه کدام پروازهای بالاترین کاهش را داشته، آگاهی یابید. این نمودارها، بسیار می تواند کمک کننده باشد. زیرا بهترین زمان خرید در هر پروازی را نشان می دهد.

2.        در انتظار پایین آمدن قیمت ها بودن، یک انتظار بیهود و بد است.

بلیط اتوبوس همانطور که در پیشنهاد اول مطرح شدنیز جای خود را دارد؛ بجای اینکه در انتظار پایین آمدن قیمت پرواز موردنظر خود، یکسره سایت ها را چک کنیم و نتیجه نگیریم؛ بهتر است با بررسی نمودار افزایش و کاهش قیمت ها، در زوز و ساعت مقرر به این سایت ها مراجعه و بلیط مور نظر خود را تهیه کنیم.

3.        بلافاصله پس از قرارگیری قیمت پرواز ها در لیست، اقدام به رزرو آن نکنید.

 اجازه دهید کمی از اعلام قیمت ها بگذرد. کمی قیمتها متعادل شود. سپس برای خرید اقدام نمایید. حتی اگر بر اساس آنالیز قیمت ها، وارد سایت خرید بلیط شده اید.

4.       همیشه سعی کنید تا حداقل 3ماه قبل از سفر خود، اقدام به جستجوی اطلاعات درباره مقصد خود کنید.

  سپس با بازدید برخی از سایت های ارائه دهنده خدمات گردشگری و بررسی امکانات و قیمت های آنها، بهترین آنها از لحاظ امکانات و قیمت را انتخاب نمایید و با بررسی نمودار قیمت های آن شرکت، زمان مراجعه دقیق مراجعه به آن سایت، بر اساس نمودار ارائه شده و زمان سفر خود را بیابید.

5.      در کشور ما، چون چند تعطیلی بزرگ وجود دارد، بر همین اساس، چندین پیک پروازی وجود دارد که عمدتاً قیمت ها در این تاریخ ها بالاست. مخصوصاً چندد روز قبل از پروازها و حتی چند ساعت قبل از پروازها.

پیشنهاد ما اینست که سعی کنید در اولین روزها و ساعت های اعلام پروازهای این مناسبت ها، اقدام به خرید نکنید. بلکه اجازه دهید کمی قیمت ها متعادل گردد. سپس اقدام به خرید نمایید. پیشنهاد  اینست که مثلا اگر قرار است شب عید نوروز، به سفر کیش بروید، این سفر را با یک روز تاخیر، در روز اول عیدنوروز انجام دهید. مطمئناً قیمت های اعلامی در سایت و ایرلاین ها، به مراتب مناسب تر از شب عید نوروز است.  

 

نظرات (۱)

  • دانلود آهنگ جدید
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی