خاطرات یک کانتر

فروش آنلاین بلیط هواپیما

خاطرات یک کانتر

فروش آنلاین بلیط هواپیما

خاطرات یک کانتر

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در زمان خرید بلیط هواپیما آنلاین اگر فکر می کنید تمام مسافران هواپیما در جهان با طی مسیری سه یا چهار ساعته به مقصد می رسند، سخت در اشتباه هستید. شاید خسته کننده به نظر برسد اما هستند مقصدهایی که مسافران برای رسیدن به آنها، باید بیش از ۱۷ ساعت را روی صندلی های هواپیما بنشینند. در خرید بلیط خارجی ارزان قیمت اگر دوست دارید با این پروازها آشنا شوید، طولانی ترین سفرهای هوایی جهان بخوانید.

می توان به پرواز لوس آنجلس به سنگاپور که در اکتبر ۲۰۱۷ انجام شد، طولانی ترین پرواز لقب گرفته است. مسافران این مسیر ۸ هزار و ۷۰۰ مایلی را در ۱۷ ساعت و ۵۵ دقیقه طی کردند. بوئینگ۷۸۷-۹ دریم لاینر شرکت هوایی یونایتد این مسافران را به مقصد می رساند.


 در ژانویه ۲۰۱۸ یعنی درست چند روز پیش، پرواز ۱۷ ساعت و ۳۰ دقیقه ای از هوستون آمریکا به مقصد سیدنی برخاست تا یکی از طولانی ترین پروازها رقم بخورد. بوئینگ دریم لاینر۷۸۷-۹ شرکت هوایی یونایتد، پرواز در این مسیر ۸ هزار و ۵۹۶ مایلی را به انجام رساند.

در بلیط هواپیما ارزان پروازهای شرکت هوایی سنگاپور ایرلاین و یونایتد ایرلاین که از سان فرانسیسکو به سنگاپور هستند، ۱۷ ساعت و ۱۵ دقیقه به طول می انجامند. این پرواز بسیار طولانی برای نخستین بار در ژوئن و اکتبر ۲۰۱۶ و از طریق هواپیماهای بوئینگ ۷۸۷-۲۰۰ اِل آر و نیز ایرباس اِی ۳۵۰-۹۰۰ آغاز شد. به طور مثال برای  بلیط هواپیما کیش این موضوع می تواند بسیار متفاوت باشد.

در تهیه  بلیط ارزان استانبول می توان مثال دیگری را ایجاد نمود؛ پرواز ابوظبی به لوس آنجلس نیز از جمله طولانی ترین پروازهای جهان به شمار می رود. هواپیماهای شرکت هوایی الاتحاد، این مسیر ۸ هزار و ۳۹۰ مایلی را در ۱۶ ساعت و ۴۵ دقیقه طی می کنند. پرواز با این بوئینگ های ۷۷۷-۲۰۰ اِل آر برای اولین بار در ژوئن ۲۰۱۴ انجام شد.

فرقی نمیکند شما بلیط قطار  خریداری کنید اما یکی دیگر از طولانی ترین پروازهای جهان متعلق به مسیر جده به لوس آنجلس است که برای نخستین بار در مارس ۲۰۱۴ انجام شد. هواپیماهای شرکت هوایی” سعودیا” این مسیر را در ۱۶ ساعت و ۴۰ دقیقه پرواز می کنند. گفتنی است که این مسیر ۸ هزار و ۳۳۲ مایلی توسط بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ ای آر طی می شود.



خرید بلیط هواپیما آن را میتوانید به صورت ساده از سایت ما تهیه کنید. پس از پرواز جده به لوس آنجلس، پرواز دیگری از خاورمیانه به آمریکای شمالی در فهرست طولانی ترین پروازهای جهان قرار دارد. پرواز دوبی به لوس آنجلس که توسط هواپیماهای ایرباس اِی۸۰۰-۳۸۰ و نیز بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰اِل آر انجام می شود، با طی مسیر ۸ هزار و ۳۳۹ مایلی و پس از ۱۶ ساعت و ۱۵ دقیقه به زمین می نشیند. این پرواز برای اولین بار در اکتبر ۲۰۰۸ انجام شد. ضمنا در نظر داشته باشید که این برای اسن سفر رزرو هتل  خود را انجام دهید.

 از دوحه قطر تا اوکلند نیوزلند، مسیر طولانیست؛ چیزی در حدود ۹ هزار و ۳۲ مایل. این مسیر طولانی را هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ اِل آر متعلق به شرکت قطر ایرویز، در فوریه ۲۰۱۷ در ۱۶ ساعت و ده دقیقه پرواز کردند.

 در مارس ۲۰۱۶، مسافران شرکت هوایی Emirates مسیر دوبی به اوکلند در نیوزیلند را سوار بر هواپیماهای ایرباس اِی۳۸۰-۸۰۰ پیمودند. این پرواز که ۱۶ ساعت و ۵ دقیقه به طول انجامید، مسافتی در حدود ۸ هزار و ۸۲۴ مایل را طی می کرد.

برای مسافرانی که می خواهند از سیدنی در استرالیا به دالاس در آمریکا پرواز کنند، یک پرواز ۱۵ ساعت و ۲۵ دقیقه ای در پیش است. هواپیماهای ایرباس اِی۳۸۰-۸۰۰ شرکت هوایی کانتاس، برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۴ این مسیر ۸ هزار و ۵۷۸ مایلی را پرواز کردند.

 

از آتلانتا به ژوهانسبورگ مسافتی در حدود ۸ هزار و ۴۳۹ مایل است. البته اگر بخواهید این مسیر را با هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ اِل آر شرکت هوایی دلتا بپیمایید. این پرواز طولانی که برای نخستین بار در ژوئن ۲۰۰۹ از زمین برخاست، ۱۵ ساعت و ۱۵ دقیقه به طول می انجامد.

ضمنا می توان در نظر گرفت که سفر با اتوبوس و تهیه بلیط اتوبوس  برای این سفرها می تواند غیر ممکن باشد.

 

https://tikban.com/

نظرات (۲)

  • دانلود آهنگ جدید
  • <a href="https://ramamusic.ir/?p=2789">دانلود آهنگ فقط با تو عشقم با صدای شادمهر عقیلی</a>

  • دانلود آهنگ جدید
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی