خاطرات یک کانتر

فروش آنلاین بلیط هواپیما

خاطرات یک کانتر

فروش آنلاین بلیط هواپیما

خاطرات یک کانتر

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

بایگانی

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قوانین زمان در سفرهای هوایی چیست؟

پرواز با هواپیما قوانین نانوشته فراوانی دارد. از بهترین زمان خرید بلیط خارجی ارزان گرفته تا بهترین روزهای سال برای پرواز و بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما ، همگی از قوانینی هستند که سفرهای هوایی را برای شما راحت تر می‌کنند.یکی از این قوانین مهم و نانوشته انتخاب بهترین زمانِ روز برای پرواز می باشد . اگر جزو کسانی هستید که از تأخیر، دست اندازهای هوایی، شلوغی فرودگاه و تلف شدن زمان مفید خود در فرودگاه می‌ترسید، بهتر است این مطلب را بخوانید تا راه حلی برای ترس‌هایتان پیدا کنید.

یکی از مواردی که می‌تواند مشکلات فوق را تا حد زیادی برای شما حل کند، انتخاب بهترین زمان روز برای پرواز است.

جالب است بدانید که تجربه نشان داده پروازهای صبح زود به دلیل کم بودن مشکلات آب و هوایی، کمتر دچار نوساناتی چون دست اندازهای هوایی می‌شوند و به موقع به مقصد می‌رسند. پس عموما در پروازهای صبح زود خبری از تأخیرهای طولانی مدت مانند پروازهای وسط روز نیست.

دیگر برتری مهم پرواز های صبح زود این است که به دلیل کم طرفدار بودن، معمولا قیمت بلیط هواپیما ارزان تری نسبت به پروازهای دیگر دارند. این موضوع علاوه بر فراهم کردن امکان خرید بلیط برای مقاصد گوناگون به طور مثال برای استانبول و تهیه بلیط استانبول ، سبب می شود صبح زود فرودگاه خلوت‌تر باشد و وقت‌تان در صف گیت تحویل بار و بازرسی بدنی تلف نشود.

  • رضا رمضانی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به ترفندهایی برای خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت اشاره کرده ایم با ما همراه باشید .

از مزایای موتورهای جستجو استفاده کنید

موتورهای جستجو برای مقایسه قیمت‌های شرکت‌های مختلف بسیار عالی هستند. نکته جالب این است که معمولاً درصدی از هزینه را به خاطر تبلیغی که برای شرکت‌های هواپیمایی می‌کنند به قیمت بلیط اضافه می‌کنند. توصیه‌ای مفید: سراچه‌هایی را چک کنید که درصدی به مبلغ اصلی بلیط اضافه نمی‌کنند تا بتوانید در تهیه بلیط خارجی ارزان قیمت هواپیما موفق عمل کنید.

زمان خرید بلیط را بدانید

از یک لوکیشن قلابی استفاده کنید.

برخی شرکت‌های هواپیمایی با توجه به مکانی که بلیط‌ها از آن خریداری می‌شود قیمت‌هایشان متفاوت است. بنابراین قیمت بلیط آنلاین هواپیما بر اساس جایی است که از آن بلیط را می‌خرید. این مورد بیشتر برای بلیط‌های داخلی صدق می‌کند، مثلاً بلیطی از بانکوک به یانگمی. اگر این بلیط را از آمریکا بخرید، خیلی گران‌تر خواهد بود نسبت به اینکه آن را از تایلند بخرید. با یک ترفند هک ساده اینترنتی برای خرید بلیط هواپیما اینترنتی از تیک بان از این مسئله جلوگیری کنید : به‌راحتی می‌توانید لوکیشن کشور خود را در وب‌سایت شرکت هواپیمایی تغییر دهید. بعضی‌اوقات با این کار زبان سایت هم‌تغییر می‌کند و برخی اوقات هم‌تغییر نمی‌کند. اما باید بدانید که مترجم گوگل را برای همین مواقع ساخته‌اند! شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را در مورد تغییر دادن لوکیشن و همچنین تعیین قیمت بلیط‌ها پیدا کنید می‌توانید راه‌های تهیه بلیط هواپیما ارزان را هم امتحان کنید.

 به دنبال معامله باشید

  • رضا رمضانی
  • ۰
  • ۰

 

یکی از مشکلات همیشگی برای من و شمایی که اهل سفریم فکر کردن به مقدمات سفر است.  به طور مثال برای سفر به استانبول باید بلیط رفت و برگشت استانبول چارتر را تهیه نمود که بتوان هزینه های جانبی سفر را کاهش داد. همچنین چیزهایی مثل چمدان بستن، برنامه‌ریزی، فکر کردن به کارهایی که قرار است در طول سفر بکنیم و مثل رزرو هتل یا خرید بلیط هواپیما . دوست داریم از همان‌جایی که نشسته‌ایم و با چند کلیک ناقابل همه اینها را در کسری از ثانیه انجام دهیم بدون اینکه مجبور باشیم متحمل زحمت زیادی شویم یا مجبور باشیم از این سر شهر به آن سر شهر برویم.  دوره دوره آسان شدن کارهاست و ما هم آدم هایی هستیم که وقت سرخاراندن نداریم.

  • رضا رمضانی
  • ۰
  • ۰

سفر و ملزومات آن

تهیه قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل از طریق آژانس های هواپیمایی؛ سفر یکی از بزرگترین تغییراتی است که می توان در زندگی انجام داد و از آن لذت بسیار زیادی را کسب کرد، انتخاب جای و شهر مناسب که با روحیه شما مناسب باشد بسیار ضروری می باشد، بسیاری از مناطق باعث بالا رفتن روحیه و شادابی در افراد می شود و می توان در آن لذت بسیار برد و به بازسازی و بهسازی روحیه خود پرداخت.در ادامه روش تهیه بلیط هواپیما ارزان از طریق آژانس هواپیمایی را برای شما شرح می دهیم.

  • رضا رمضانی
  • ۰
  • ۰

سفر یکی از زیباترین قسمت های زندگی می باشد که شما را با تجربیات بسیار زیادی مواجه می کند برای همین خاطر باید در مورد مواردی که ممکن است در سفر به آن احتیاج دارید، حساس باشید.

رزرو هتل و تهیه بلیط آنلاین هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی یکی از مهم ترین مواردی می باشد که ممکن است در روز های خاصی از سال برای شما اهمیت چندین برابر پیدا کند. به طور مثال شما برای سفرهای داخلی مانند تهیه بلیط کیش می بایست ابتدا بلیط های خود را بل از هر چیزی رزرو کنید تا در زمان شلوغی سفرهای داخلی با مشکل بلیط مواجه نشوید و این امر به سادگی با انتخاب درست می تواند انجام شود اما در این پست به معنای انتخاب درست می پردازیم که چه رزروی را می توان انتخاب درست نامید.

  • رضا رمضانی
  • ۰
  • ۰

 

شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافربری برای آسایش و رفاه همه مسافرها تسهیلاتی را در نظر می گیرند تا بتوانند به وسیله سامانه های این شرکت ها و آژانس ها به راحتی به برنامه های پروازی دلخواه خودشان دسترسی داشته باشند و بلیط موردنظرشان برای هر قسمت از دنیا به طور مثال بلیط ارزان استانبول را در کوتاه ترین زمان در حوزه بلیط خارجی ارزان بخرند. 

در سامانه های خرید بلیط هواپیما اینترنتی از تیک بان خدمات به صورت شبانه روزی ارائه می شود. سایت فروش بلیط هواپیما خدمات خود را به صورت شبانه روزی و در کمترین زمان ممکن خدمت هه مسافران محترم به تمامی مقصدهای موجود به طور مثال کیش و تهیه  بلیط هواپیما کیش ارائه می دهد. شما برای استفاده از خدمات سایت و رزرو و خرید بلیط هواپیما فقط باید در سایت و سامانه ثبت نام کنید. اگر از قبل در این سایت عضو هستید می توانید با وارد کردن نام کاربری و پسورد خود به سایت وارد شوید.

شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافربری برای آسایش و رفاه همه مسافرها تسهیلاتی را در نظر می گیرند تا بتوانند به وسیله سامانه های این شرکت ها و آژانس ها به راحتی به برنامه های پروازی دلخواه خودشان، رزرو هتل دسترسی داشته باشند و بلیط موردنظرشان را در کوتاه ترین زمان بخرند. در سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما خدمات به صورت شبانه روزی ارائه می شود.


  • رضا رمضانی
  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلات همیشگی برای من و شمایی که اهل سفریم فکر کردن به مقدمات سفر است. چیزهایی مثل چمدان بستن، برنامه‌ریزی، فکر کردن به کارهایی که قرار است در طول سفر بکنیم و چیزهایی مثل رزرو یا بلیط خارجی ارزان قیمت ، بلیط خارجی . دوست داریم از همان‌جایی که نشسته‌ایم و با چند کلیک ناقابل همه اینها را در کسری از ثانیه انجام دهیم بدون اینکه مجبور باشیم متحمل زحمت زیادی شویم یا مجبور باشیم از این سر شهر به آن سر شهر برویم.  دوره دوره آسان شدن کارهاست و ما هم آدم هایی هستیم که وقت سرخاراندن نداریم. 

خرید بلیط هواپیما اینترنتی از تیک بان  تا همین چند وقت پیش با  بلیط هواپیما ارزان ، میشد تنها رزرو آنلاین هتل و یا بلیط ارزان استانبول در ایران را انجام داد. اما از آنجایی که یکی از هدف‌های  بلیط استانبول این است که همه چیز سفر را به صورت آنلاین و به عبارتی را پوشش دهد و کاری کند بلیط رفت و برگشت استانبول چارتر و سفر رفتن کاری آسان شود در این دو سال گسترده‌تر شده و  خدمات دیگری را هم به خدمات پیشین اضافه کرده، مثل خرید بلیط قطار و یا بلیط قطار ، بلیط اتوبوس ، رزرو هتل در سایر نقاط دنیا و خرید بلیط هواپیما که مثل فرزندی نورسیده تازه به خانواده اسنپ تریپ اضافه شده.

شرکت به خوبی می‌داند که با وجود ده‌ها شرکت هواپیمایی آنلاین و غیرآنلاین رقیبانش در این عرصه کم نیستند اما با تضمین ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته سعی دارد از این عرصه نیز سربلند بیرون بیاید.

در بخش پرواز قیمت بلیط هواپیما که در حال حاضر تنها شامل پروازهای داخلی‌ست، ما با ۱۴ شرکت هواپیمایی همکاری می‌کنیم و به مقصد همه شهرهایی که دارای فرودگاه هستند پرواز داریم. قیمت‌ها و قوانین ما مثل سایر شرکت‌هاست، اما یکی از مزیت‌هایمان دانلود خرید بلیط هواپیما خارجی موقع خرید است. چند کلیک می‌کنید و بلیط در دستتان است. دیگر نه نیاز به مراجعه به ایمیل دارید و نه لازم است اس‌ام‌اس‌تان را چک کنید، همه چیز در دستان شماست.

اما کار ما در بلاگ چیست و چه کاری می‌خواهیم در زمینه پرواز انجام دهیم؟

می‌خواهیم درباره هرچیزی که مربوط به پرواز و خرید بلیط هواپیما است به شما بگوییم. از رمز و رازهای پرواز با هواپیما و خرید بلیط ارزان و جاهایی که می‌توانید با هواپیما به آنها سفر کنید، حرف بزنیم. ما با شما سوار هواپیما می‌شویم، کنارتان می‌نشینیم و از پنجره هواپیما همراه با شما ابرها را تماشا می‌کنیم و از کوچکتر شدن آدم‌ها و خیابان‌ها و ماشین‌ها از این بالا و اوج گرفتن ذوق می‌کنیم.


  • رضا رمضانی
  • ۰
  • ۰

سفر یکی از زیباترین قسمت های زندگی می باشد که شما را با تجربیات بسیار زیادی مواجه می کند برای همین خاطر باید در مورد مواردی که ممکن است در سفر به آن احتیاج دارید مانند بلیط هواپیما و به طور خاص قیمت بلیط هواپیما، حساس باشید.

رزرو بلیط برای بلیط خارجی ارزان یکی از مهم ترین مواردی می باشد که ممکن است در روز های خاصی از سال برای شما اهمیت چندین برابر پیدا کند. به طور مثال شما برای رزرو هتل  می بایست ابتدا بلیط های خود را از هر روشی رزرو کنید تا در زمان شلوغی سفرهای تابستانی با مشکل بلیط مواجه نشوید و این امر به سادگی با انتخاب درست می تواند انجام شود اما در این پست به معنای انتخاب درست می پردازیم که چه رزروی را می توان انتخاب درست نامید.

  • رضا رمضانی