خاطرات یک کانتر

فروش آنلاین بلیط هواپیما

خاطرات یک کانتر

فروش آنلاین بلیط هواپیما

خاطرات یک کانتر

تیک بان یک سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سفر یکی از زیباترین قسمت های زندگی می باشد که شما را با تجربیات بسیار زیادی مواجه می کند برای همین خاطر باید در مورد مواردی که ممکن است در سفر به آن احتیاج دارید مانند بلیط هواپیما و به طور خاص قیمت بلیط هواپیما، حساس باشید.

رزرو بلیط برای بلیط خارجی ارزان یکی از مهم ترین مواردی می باشد که ممکن است در روز های خاصی از سال برای شما اهمیت چندین برابر پیدا کند. به طور مثال شما برای رزرو هتل  می بایست ابتدا بلیط های خود را از هر روشی رزرو کنید تا در زمان شلوغی سفرهای تابستانی با مشکل بلیط مواجه نشوید و این امر به سادگی با انتخاب درست می تواند انجام شود اما در این پست به معنای انتخاب درست می پردازیم که چه رزروی را می توان انتخاب درست نامید.

شروع این مطلب را با مثالی شروع می کنیم تا بتوانید تمامی مشکلاتی را که ممکن است برای شما به وجود بیاید را درک کنید:

شما قصد بلیط هواپیما ارزان  سفر داخلی و یا خارجی را دارید، سفر داخلی شما به کیش می باشد و شما بلیط کیش را رزرو می کنید برای سفبلیط هواپیمری و تمامی برنا مه های خود را تنظیم میکنید که به مسافرت بروید. ابتدا به ترمینال، راه آهن یا فرودگاه رفته در صورتی که قیمت بلیط هواپیما خود را می شناسید و متوجه می شوید که پرواز، بلیط قطار و یا اتوبوس شما آماده نیست و نرسیده است. بطور مثال خرید بلیط هواپیما ماهان را در نظر می گیریم؛ بعد از چند ساعت هواپیما رسیده و شما متوجه می شوید تا آماده سازی مجدد باید برای مدتی دیگر صبر کنید. وارد هواپیما شده و می‌بینید که تصور شما از هواپیما با سرویسی که دریافت می‌کنید زمین تا آسمان فرق دارد!

به مقصد که می‌رسید با هزاران مشکل متوجه می شوید که علاوه بر خرید بلیط هواپیما ، سرویس هواپیمایی در بخش انبار به مشکل خورده و در شلوغی عید باید به انتظار بار بنشینید. بعد از همه ی موارد ذکر شده متوجه مشکل در رزرو هتل شده که همین هتل در تصاویر چیز دیگری بوده ولی در واقعیت در سفر خارجی شما همه ی این ها را با مشکل چند مقصد بودن سفر های شما با انتظار در تمامی مقصد ها نیز جمع کنید و خارجی بودن کشور را نیز به آن اضافه کنید. البته که در دوره ی شلوغی سوء استفاده گرهایی نیز وجود دارند که از شلوغی ایام  سفراستفاده کرده و پول را در برابر هیچ خدمتی با استفاده از سایت های بی ارزش انجام می دهند، پس قبل از هر چیز از اعتبار سایت مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. برای مواجه نشدن با مشکلاتی که در بالا گفتیم به مطالب زیر نیز توجه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی